Kampania wyborcza 2015
: 17 maja 2015, 16:29
[...]
Gra rozpoczyna się w 2015 roku
http://symulacja-polityczna.cba.pl/
1) Główne priorytety kampanii, cele kampanii, strategię, taktykę kampanii.
- walka o JOW
- ciągłe podkreślanie, że Kukiz "walczy z partiokracją" i "chce przywrócić Polskę obywatelom"
- doprowadzenie do tego, że prawie każdy kandydat będzie mówił o JOW - narzucenie narracji kampanii
- nieangażowanie się w konflikty z poszczególnymi kandydatami
- podkreślenie, że Kukiz to tylko głos obywateli, że każdy % poparcia, to poparcie dla idei, a nie dla niego
- podkreślenie, że tylko Kukizowi zależy na JOW, pokazanie PO w świetle oszustów (obiecali JOW i nie dotrzymali słowa)
- powoływanie się na ekspertów, którzy mieliby pomóc Kukizowi później rządzić
- wspieranie górników, w końcu Kukiz jest ze śląska
- podkreślenie niezależności, bezpartyjności
- pokazanie się jako byłego zwolennika PO, który się na nich zawiódł
2) Docelową grupę wyborców na których skupi się kampania komitetu.
- antysystmowcy
- młodzi
- zawiedzeni Platformą Obywatelską
- osoby o poglądach prawicowych, niepodległościowych, patriotycznych
- lewicowcy (związki partnerskie i proeuropejskość)
- wykluczeni
- zwolennicy JOW
- zwolennicy kandydatów antysystemowych - jawienie się im jako kandydat, który nie jest w nic zamieszany (analogia do tego, że Palikot nic nie zrobił jak był posłem i do tego, że Korwin nic nie robi w europarlamencie)
3) Hasła wyborcze kampanii. Skład komitetu poparcia. Mile widziane projekty bilbordów, spotów etc.
Hasła: Potrafisz Polsko!, Prezydent zmian
- spoty te co w realu
- plakaty, bilbordy również
Skład komitetu poparcia:
- Janusz Siemieńczuk
- Łukasz Gibała
- Piotr Bauć
- Bezpartyjni Samorządowcy
- "Solidarność" śląska
- i wystarczy, Kukiz walczy z establishmentem, więc czym mniej znanych tym lepiej Liczą się zwykli obywateli, a nie taki trzy i pół procentowy Kwaśniewski
Mam nadzieję, że kampanię sfinansują działacze, którzy w realu również sami robili plakaty na drukarkach domowych i naklejali w mieście
4) Określenie gdzie i kiedy ukazują się billboardy spoty itp. - obowiązuje cennik. Mile widziane projekty bilbordów, spotów etc. - te nie są wymagane, ale opłaci się je przygotować.
Jak wyżej
5) Dla chętnych: nieczyste zagrania wobec przeciwników.
- atak na PO za brak wprowadzenia JOWów
- spokój, opanowanie, nie angażowanie się w kłótnie - to najlepszy atak
- zarzucenie partiokracji przekupywania górników i ogólnego spisku przeciwko obywatelskiemu kandydatowi